Обмін досвідом використання інноваційних методів серед педагогів ліцею
27.11.2025
Обмін досвідом використання інноваційних методів серед педагогів ліцею
Уроки української мови та літератури — це не просто опанування правил, а світ думок, почуттів та натхнення. Саме таким бачать навчальний процес учителі-філологи нашого ліцею, які 26 листопада 2025 року на педагогічній радi поділилися власними підходами до створення сучасного, мотивуючого й ефективного освітнього середовища.
Лакуста Олена Михайлівна презентувала основні аспекти роботи за проєктом «Інтелект України», акцентувавши на методах, які перетворюють цікавість учнів на внутрішню мотивацію до пізнання.
Максимчук Оксана Іванівна представила концептуальні засади навчання в НУШ, де дитина є активним учасником освітнього процесу, а навчання — усвідомленим і особистісно значущим.
Директор ліцею Анжела Починок зробила важливий акцент на дотриманні вимог Закону України «Про освіту» та Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Вона наголосила на неухильному дотриманні мовного законодавства в освітньому процесі, адже саме системне й правильне застосування державної мови формує в учнів мовно-культурну компетентність, громадянську свідомість та повагу до національних цінностей.
Виступи педагогів переконливо довели, що уроки української мови та літератури в нашому ліцеї перетворюються на простір інтересу й творчості, де завдання не лише допомагають засвоїти матеріал, а й розкривають потенціал кожної дитини.
До обміну досвідом долучилися й учителі інформатики Скрипничук Наталія, Руснак Марія та Голубничий Кирил, представивши тему:
«Використання задач практичного спрямування при вивченні алгоритмізації в НУШ».
Педагоги підкреслили, що практичні задачі — це важливий інструмент формування логічного та критичного мислення, а також уміння застосовувати алгоритмічні підходи в реальних життєвих ситуаціях. Такі навички відповідають ключовим вимогам НУШ: умінню вчитися впродовж життя та ефективно розв’язувати проблеми.
Учителі продемонстрували приклади цікавих завдань, які діти виконують у середовищі Scratch та мовою Python — від перших візуальних програм до створення власних текстових алгоритмів.
Педагогічна рада стала яскравим майданчиком обміну досвідом, де кожен учитель зміг представити свої освітні знахідки. Така взаємодія — запорука того, що навчання в ліцеї й надалі буде інноваційним, змістовним і по-справжньому цікавим для учнів.