педагогічна інтернатура

03.07.2025

Перший рік — завжди особливий. Саме таким він став для молодих педагогів, які цьогоріч проходили педагогічну інтернатуру у Чернівецькому багатопрофільному ліцеї №4.
 
На засіданні педагогічної ради вони звітували про результати своєї професійної адаптації та особистісного зростання. Це були не сухі цифри й пункти — це був глибокий аналіз, щирі враження, виклики та перемоги.
 
Упродовж року педагоги-інтерни:
▪️ знайомились з нормативно-правовим полем освіти та особливостями навчальних програм
▪️ адаптувалися до динамічного ритму шкільного життя
▪️ навчались будувати сучасний урок і вибудовувати довірливі стосунки з учнями
▪️ відпрацьовували вміння об’єктивного оцінювання, організації безпечного середовища
▪️ формували індивідуальні освітні траєкторії та опановували основи інклюзії
▪️ знайомились із сучасними педагогічними технологіями та методами мотивації
▪️ і найголовніше — зростали поруч з досвідченими наставниками, отримуючи підтримку та зворотний зв’язок
 
У червні кожен інтерн підготував презентаційний звіт, в якому зібрав досвід, аналіз власної роботи, напрацювання та поділився висновками щодо свого педагогічного становлення.
 
Педагогічна рада відзначила високий рівень рефлексії, готовність до самостійної діяльності, емоційну зрілість і прагнення до вдосконалення.
 
Завершення інтернатури — це не фініш, а перехід на новий рівень. Упевнені: ті, хто зумів пройти цей шлях із відкритим серцем і бажанням навчатися, здатні вести за собою учнів у світ знань і гідних цінностей.
 
Дякуємо всім педагогам-наставникам за віру, професіоналізм і чуйність!
І вітаємо молодих колег із впевненим стартом!