
Перший рік — завжди особливий. Саме таким він став для молодих педагогів, які цьогоріч проходили педагогічну інтернатуру у Чернівецькому багатопрофільному ліцеї №4.
На засіданні педагогічної ради вони звітували про результати своєї професійної адаптації та особистісного зростання. Це були не сухі цифри й пункти — це був глибокий аналіз, щирі враження, виклики та перемоги.
Упродовж року педагоги-інтерни:

знайомились з нормативно-правовим полем освіти та особливостями навчальних програм

адаптувалися до динамічного ритму шкільного життя

навчались будувати сучасний урок і вибудовувати довірливі стосунки з учнями

відпрацьовували вміння об’єктивного оцінювання, організації безпечного середовища

формували індивідуальні освітні траєкторії та опановували основи інклюзії

знайомились із сучасними педагогічними технологіями та методами мотивації

і найголовніше — зростали поруч з досвідченими наставниками, отримуючи підтримку та зворотний зв’язок

У червні кожен інтерн підготував презентаційний звіт, в якому зібрав досвід, аналіз власної роботи, напрацювання та поділився висновками щодо свого педагогічного становлення.
Педагогічна рада відзначила високий рівень рефлексії, готовність до самостійної діяльності, емоційну зрілість і прагнення до вдосконалення.

Завершення інтернатури — це не фініш, а перехід на новий рівень. Упевнені: ті, хто зумів пройти цей шлях із відкритим серцем і бажанням навчатися, здатні вести за собою учнів у світ знань і гідних цінностей.
Дякуємо всім педагогам-наставникам за віру, професіоналізм і чуйність!

І вітаємо молодих колег із впевненим стартом!
