Супервізійна підтримка педагогів

22.05.2025

Супервізійна підтримка педагогів як основа роботи в напрямках особистісного зростання та формування лідерства в освітньому середовищі

Завершення навчального року — це не лише звіти, оцінки й адміністративні підсумки. Це також про живу, внутрішню роботу педагогів: усвідомлення, що вдалося, які виклики довелося пройти, що дало сили, а що виснажило, які підходи працювали, а які — потребують переосмислення.
Тема супервізії була саме про підсумки, та результативність вибраних стратегій, підходів, і помилки теж. Такі зустрічі адміністрації з педагогами відбуваються в психологічному просторі ліцею у співпраці з практичним психологом. Це не формат контролю чи інструктажу, а простір живого, довірливого діалогу, де педагог може бути почутим, побаченим, підтриманим. Де є місце не лише для професійного аналізу, а й для щирої розмови про виклики, емоції, втому, сенси.
Завдяки професійному супроводу ми не лише розбираємо робочі кейси — ми доторкаємося до важливих питань, і це змінює не лише ставлення до роботи, а й якість стосунків у колективі загалом.