Основна мета діяльності сучасного закладу освіти – якість освітнього процесу.

30.04.2025

📌Основна мета діяльності сучасного закладу освіти - якість освітнього процесу.
❓Як сучасному вчителеві забезпечити досягнення очікуваних результатів навчання здобувачами освіти?
❓Як сучасному вчителеві зрозуміти, що він на шляху професійного зростання й безперервного розвитку?
✅Відповідь одна: ознайомитися з орієнтиром – Професійним стандартом «Вчитель закладу загальної середньої освіти» (затверджено наказом МОН 29.08.2024 № 1225). Саме цей документ визначає професійні компетентності, володіння якими на високому рівні гарантує педагогам право називатися «ідеальним учителем»!
📍Саме це питання обговорювали на засіданні педагогічної ради 29 квітня вчителі Чернівецького багатопрофільного ліцею № 4 Чернівецької міської ради.
🔶Христина ФЕШТРИГА, представник управління, зауважила: «Професійний стандарт – це орієнтир для підвищення якості педагогічної діяльності педагогічних працівників, шлях трансформації ролі вчителя в умовах сьогодення». Для відстеження власного професійного поступу кожен учитель може скористатися інструментарієм СЕРТИФІКАЦІЇ (Робоча таблиця експерта, Анкета для самооцінювання) та ІНСТИТУЦІЙНОГО АУДИТУ (Форма вивчення педагогічної діяльності). Робоча таблиця експерта сертифікації та Форма вивчення педагогічної діяльності розроблені на основі вимог Професійного стандарту й передбачають розвиток і формування всіх професійних компетентностей, необхідних сучасному педагогові.
🔷Анжела ПОЧИНОК, директор ліцею, зазначає: «Упровадження освітнього проєкту «Інтелект України» стало для нас не лише інноваційним кроком, а й потужним інструментом формування педагогічної майстерності. Адміністрація під час відвідування навчальних занять у межах здійснення самооцінювання діяльності закладу використовує Форму вивчення педагогічної діяльності, запропоновану для інституційних аудитів. З нею ознайомлений кожен учитель. Це не тільки дає змогу підтримати вчителів і стимулювати професійне зростання, а й цілісно оцінити переваги навчання учнів за «нетиповою» освітньою програмою. Такий підхід забезпечує прозорість, партнерство й орієнтацію на якісний результат - досягнення наших ліцеїстів, зокрема й на НМТ».